Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 40 z 93)

Kampanie i Promocje

  • 3 grudnia rusza kampania Federacji Polskich Banków Żywności – „Stoliczku, nakryj się!”. Organizacja chce przez nią zwrócić uwagę, że głód w Polsce to nie bajka, a pusty talerz to codzienność wielu Polaków. Banki Żywności choć pozyskują żywność za darmo to nie mogą jej już w tak łatwy sposób dostarczyć i magicznie tego stołu zapełnić. W swojej codziennej pracy... Czytaj więcej »

  • Żabka, we współpracy z portalem Eobuwie.pl i DHL Parcel, realizuje specjalną akcję dla swoich klientów. W jej ramach każdy, kto zrobi zakupy na eobuwie.pl z odbiorem paczki w jednym ze sklepów sieci, otrzyma kupon uprawniający do odbioru darmowego napoju Oshee Vitamin Energy Magnez, Witamin lub Witamin C o pojemności 250 ml. Akcja będzie realizowana we wszystkich sklepach Żabka i... Czytaj więcej »

  • Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej... Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena, zachęcona ubiegłorocznym sukcesem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej, postanowiła kontynuować w tym roku działania reklamowe przed świętami. 24 listopada ruszyła kampania marki z udziałem Oranżadowego Mikołaja i Kuby Wojewódzkiego. Czytaj więcej »

  • Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki, w dzięki któremu już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego, coraz bardziej świadomego, konsumenta. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania edukacyjna Stowarzyszenia Producentów Pieczywa „Świeżo wypieczone”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na istotną rolę, pieczywa w zbilansowanej diecie jak również podkreślenie wysokiej jakości pieczywa do wypieku dostępnego w punktach sprzedaży. Patronat merytoryczny nad kampanią objął Instytut Żywności i Żywienia im. prof. A. Szczygła w Warszawie. Czytaj więcej »

  • W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny będzie w pojemności 0,5l i 1l. Czytaj więcej »

  • Grudniowa kampania WSP „Społem”

    Wtorek, 20 listopada 2018

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z kolejną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają za zadanie podkreślić jego wysoką jakość, tradycyjny smak oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się do świątecznych potraw. Czytaj więcej »

  • Mąki Lubella – Najlepsze ze zboża

    Poniedziałek, 19 listopada 2018

    Wystartowała kampania telewizyjna marki Lubella dedykowana linii mąk Lubella Puszysta. To pierwszy w historii marki spot dedykowany wyłącznie kategorii mąk, a zarazem kontynuacja strategii marki „Najlepsze ze zboża”, którą Lubella konsekwentnie realizuje od początku tego roku. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni. Po spróbowaniu potraw przygotowanych z wykorzystaniem przecieru można zapiać z zachwytu! Czytaj więcej »

  • Czysta jak natura mocna jak wataha

    Piątek, 16 listopada 2018

    Wataha pięknych wilków odwiedziła naszą redakcję - to kolejna wyjątkowa akcja promocyjna towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego produkty - wódki czystej Wataha, której producentem jest BZK Alco. Czytaj więcej »

  • Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu. Czytaj więcej »

  • Tak pyszne, że aż strach!

    Środa, 14 listopada 2018

    Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”. Czytaj więcej »

  • Wraz z nadejściem mroźnych dni, puszcza odkrywa zupełnie nowe, zimowe oblicze. Niezwykła aura dla mieszkańców lasu bywa jednak nie lada wyzwaniem, na szczęście z pomocą przychodzi charyzmatyczny Król Puszczy. Wraz z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku listopada, Żubr wkracza w sezon zimowy. Czytaj więcej »

  • Absolut pełen miłości!

    Wtorek, 06 listopada 2018

    Kampania Love Over Hate po raz kolejny zaskakuje. Głośny manifest Kasi Warnke, zaangażowanie poruszonych internautów, niezwykły mural Pawła Swanskiego i… unikatowa butelka z pozytywnym przekazem do mieszkańców całego świata. Miłość, Love, Älskar, Liebe, Amore, Amar i wiele innych tłumaczeń tego pięknego słowa, zaklęte w wyjątkowej butelce Absolut. Czytaj więcej »

  • Kampania TV Costa d'Oro

    Poniedziałek, 05 listopada 2018

    W połowie października 2018 roku rozpoczęła się kampania telewizyjna znanej włoskiej marki oliwowej Costa d’Oro. Czytaj więcej »

  • Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow. Każdy z nich spotkał się już się z ambasadorami lub podopiecznymi organizacji biorących udział w akcji Wawelu. W swoich materiałach pokazują prawdziwe... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada. Czytaj więcej »

  • Żywiec po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kampanią łączącą świat offline z onlinem – w ramach promocji piwa Żywiec 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego. Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można... Czytaj więcej »

  • Prawdziwie arystokracka wizyta pewnego Magnata

    Czwartek, 25 października 2018
  • „Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując... Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła kolejny internetowy serial kryminalny osnuty wokół procesu powstawania whisky. Czytaj więcej »

  • Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października ruszyła z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Mosso

    Środa, 17 października 2018

    Firma Mosso Kewpie Poland rusza z kolejną kampanią marketingową na Święta Bożego Narodzenia. Warto jest już zacząć przygotowywanie sklepów do świąt z ofertą z asortymentu majonezów i chrzanów marki Mosso. W tym celu dostępne są atrakcyjne pakiety i standy produktowe, aby móc wystawić produkty w dodatkowych lokalizacjach w sklepie. Drugim etapem kampanii jest komunikacja z... Czytaj więcej »

  • Diamant jako lider sprzedaży w kategorii cukrów trzcinowych* planuje kolejne działania promocyjne. Tym razem promocja będzie przeprowadzona pod hasłem; „Słodkie chwile przyjemności”. Do opakowań Cukru Trzcinowego Diamant Dry Demarara 500 g dodane są w gratisie stylowe, nowoczesne podkładki pod kubek, tworzące spójną stylistycznie kolekcję. Mechanizm zbierania podkładek ma... Czytaj więcej »

  • MLEKOVITA – duma polskiej gospodarki

    Środa, 17 października 2018

    MLEKOVITA z najlepszego jakościowo surowca produkuje już ponad 1000 markowych produktów. W roku 100-lecia niepodległości MLEKOVITA kontynuuje kampanię pod hasłem „MLEKOVITA – duma polskiej gospodarki”, obok marki promując 5 swoich topowych produktów: masło Polskie, mleko Wypasione, ser Sokół, ser Favita oraz śmietankę Wypasioną. Kampania obejmuje okres od 17 września do 4... Czytaj więcej »

  • Prima to więcej niż kubek kawy!

    Środa, 17 października 2018

    Już w drugiej połowie października rusza nowa kampania marki Prima, która roztopi nawet najtwardsze serca! Przypomnimy o tym, jak ważne są nasze relacje z najbliższymi nam osobami. Pokażemy, jak małym gestem można komuś powiedzieć bardzo wiele. Czytaj więcej »

  • W strategicznym jesiennym okresie, Producent zaplanował dla marki szerokie wsparcie w różnego rodzaju środkach przekazu. Wpisujący się w jesienną aurę 15 sekundowy spot z dokrętką promującą nowość – Monster Munch Mr Big, wprowadzoną na rynek w maju tego roku, przez cały miesiąc będzie emitowany w TV oraz w Social Mediach takich jak Facebook i Instagram. Co więcej, w trakcie... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51